Lazy Sunday

2 oktober 2016 - Malibu, California, Verenigde Staten

Vandaag nog een 'vertraagdag'. We worden wakker met het geluid van de oceaan door de hoge golven en de best woeste branding. We smeren een broodje met 'creamy peanutbutter' en met het broodje in de hand starten we deze dag op met een strandwandeling. Er is nog bijna niemand op het strand. De oceaan is zo onstuimig dat er nevel vanaf komt. De temperatuur is heerlijk. Dus het is (alweer) een perfect plaatje. De zon is net op, wit strand met wat nevel van het water boven de branding, grote golven, zeevogels, sjieke strandhuizen in de verte, fijne temperatuur en samen zijn.

Om deze dag lekker in de schaduw door te brengen, bouwt Linda een tentje voor Marieke met de dekbedovertrekken van de camperverhuurder. De afscheiding van de kampeerplek staat namelijk wat in de weg om de luifel goed te kunnen laten zakken. Vandaag doen we voor het eerst helemaal niets. Wat lezen, foto's maken, blogje schrijven, hapje eten en sluiten de dag af met weer een strandwandeling. We zijn er nu toch...

1. Ilona:
    Dag dames.

Jammerrrr! Geen mooie verhalen en prachtige foto's meer.
    Wat een geweldige vakantie, dank dat we een beetje met jullie
    mee mochten reizen.
    Nog een fijne laatste dag geniet ervan.
    En een goede en voorspoedige reis terug.
    Groetjes van ons!!!!
  2. Marianne:
    5 oktober 2016
    We hebben genoten,jammer dat het voorbij is maar het was een mooie reis !
    Een goede reis terug.
    Groetjes Will en Marianne.
  3. Majola:
    O nee, het is voorbij?
    Dank jullie wel voor het delen. Was heel leuk om jullie te volgen!
  4. Jory:
    5 oktober 2016
    Prachtige verhalen, mooie foto's . Fijn dat we mee mochten genieten. Hele fijne reis terug gewenst
  5. Riek:
    6 oktober 2016
    Jullie sluiten de vakantie wel heel mooi en stijlvol af. Een morgen wandeling langs zee met je broodje in de hand, heerlijk de temperatuur goed, wat wil je nog meer. Waar een dekbed al niet goed voor is tentzeil ? We hebben genoten van jullie foto,s en verhalen.
    Een voorspoedige reis terug.