Laatste trip

1 oktober 2016 - Malibu, California, Verenigde Staten

Vandaag rijden we naar onze laatste camping. We rijden zoveel mogelijk binnendoor. Onze eerste stop is in Santa Barbara. Een mooie kustplaats met veel gezellige drukte. Hier staat ook een grote universiteit, dus het is ook een studentenstad. We lopen over de pier van Santa Barbara. De winkelstraat vinden wij leuker dan de pier, er mogen namelijk auto's op de pier parkeren en dat zorgt toch voor een minder gezellige sfeer.
We rijden door naar Ventura. Ook een gezellige badplaats en bij de supermarkt Vons doen we met onze kortingskaart nog wat boodschappen. Overigens is de korting die je hier met een kaart krijgt, echt aanzienlijk! Hier worden niet alleen punten of zegeltjes gespaard.

En dan komen we aan in Malibu. De komende drie nachten staan we op een heerlijke plek aan zee. We staan 'front row' en staan dus eerste klas vooraan. We kunnen vanuit ons bed de zee zien én horen.
Een klein stukje verderop zit een klein tentje dat verse vis verkoopt, Malibu Seafood. Na een strandwandeling eten we hier nog een heerlijk stuk gegrilde zalm. Daarna kijken we naar de ondergaande zon, deze is mooi vanavond. De lucht kleurt roder en roder. Een mooi plaatje om mee te gaan slapen