Go...

8 september 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag de dag van vertrek. Eindelijk, maar altijd weer even gedoe. Zit alles in de koffers, hebben we alle benodigde papieren, bankpassen en paspoorten? En dan check, check, dubbelcheck² als wij op reis gaan.
En als die dubbelcheck² dan achter de rug is, are we good to go!

Eerst de auto in de garage zetten bij het langparkeren van Schiphol. De slagboom ging niet helemaal open, maar we konden er net onderdoor. Bij het afrekenen moest de chauffeur toch even twee keer controleren of wij echt een maand wegblijven. Yep!

We zijn een half uur later vertrokken, want nu Anne er niet meer werkt krijgen ze die dikke Amerikanen niet tijdig op hun plek! De reis ging voorspoedig, op niet te klaren oren door vreselijke verkoudheid van Marieke na en misselijkheid bij Linda tijdens de landing omdat deze met wat luchtzakken gepaard ging.

We moeten ons wel aanpassen aan de andere tijdzone. Een reis van ongeveer 10,5 uur kostte ons feitelijk maar een uur of 2. We hebben een fijn hotel in LA waar we even kunnen bijtanken.
Tijdens het inchecken toch nog even ontbijt geregeld en de 'conciërge' naar Road Bear laten bellen. Blijkt dat we de camper al heel vroeg (07.00 uur) kunnen ophalen, dus morgenochtend na het ontbijt direct door naar de camperverhuurder. Goede reden om op tijd te gaan slapen dus!!

1. Jolanda:
    9 september 2016
    Het genieten kan gaan beginnen
  2. Brigitte:
    9 september 2016
    Heerlijk. ..jullie zijn er! Ik ga jullie op de voet volgen!
  3. Riek:
    10 september 2016
    Hallo dames,
    De reis is nu goed begonnen en de eerste nacht in jullie nieuwe huisje geslapen. En kunnen jullie daar 4 weken inwonen ?
    Veel reis plezier en we wachten op een mooi verhaal van jullie.
    Goed weekeind.
  4. Anne:
    11 september 2016
    Aah, ja, ik had jullie graag rondgereden over Schiphol!! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!